Returul produselor și reclamația

Flexity se angajează să ofere cel mai înalt nivel de îngrijire pentru clienți. Dacă nu sunteți complet mulțumit de achiziția dvs., acceptăm retururi în termen de 30 de zile de la data livrării. Cu toate acestea, nu acoperim costurile de returnare, iar taxa inițială de livrare va fi rambursată doar dacă returnați întreaga comandă. Produsele returnate nu trebuie să fie spălate sau fără etichete. Vă rugăm să rețineți că toate retururile sunt supuse inspecției.

Din motive de igienă, nu acceptăm retururi pentru șosete, topuri sport, sutiene și costume de baie. Hainele returnate nu trebuie să fie purtate, spălate, deteriorate sau deformate. Produsele trebuie să conțină etichetele originale. Vă rugăm să evitați folosirea deodorantelor sau antiperspirantelor care pot lăsa urme pe îmbrăcăminte!

RETURNAREA PRODUSELOR

  • Pentru returnare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la: info@flexity.ro
  • Dimensiuni maxime: lungime 70 cm, lățime 30 cm, înălțime 20 cm (dimensiuni totale: 120 cm).
  • Dimensiune minimă: 10 x 7 x 1 cm.
  • Greutate maximă: 10 kg.

Adresa pentru returnare:

Packeta Romania SRL
ID pentru retur - numele expeditorului
Strada Virginia Nr.4
Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13, Romania

Retururile sunt acceptate doar prin următorii curieri: FAN Courier, Urgent Cargus, Sameday și Poșta Română (exclusiv prin serviciul "Prioripost"). Dacă returnarea se face prin alt curier, coletul nu va putea fi recepționat sau procesat.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE:

Care sunt condițiile pentru acceptarea returului?

Produsele returnate trebuie să fie nefolosite și nespălate. În cazul în care coletul dvs. se pierde, vă rugăm să ne trimiteți dovada expedierii sau numărul de urmărire. Dacă ați primit un produs deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat și să ne trimiteți o fotografie la: info@flexity.ro.

Cum se face rambursarea banilor?

Rambursarea se face prin transfer bancar în contul dvs.

Dacă returnez produsele, taxa de livrare va fi rambursată?

Nu acoperim costurile de retur, însă taxa inițială de livrare va fi rambursată dacă returnați întreaga comandă.

Ce fac dacă coletul meu nu a ajuns?

Vă rugăm să verificați de două ori adresa de livrare și să ne contactați imediat. Vom lua legătura cu curierul și vă vom ține la curent.